Wednesday, November 20, 2013

At the Spa...

It is a good exercise to try to write up a description of your day in a conversational way. Here's one I did recently.


Keçən həftə mən kurortun üzvü oldum. Kurortda üzgüçülük hovuzu var. Həmçinin orada müxtəlif xüsusi masaj növləri var.  Masaj üçün görüş təyin etdim. Planım var idi ki, əvvəl üzərdim, və sonra masaj qəbul edərdim. Buna baxmayaraq, kurorta çatanda, anladım ki, üzgüçüluk kostyumumu unutmuşam. “Nə pis oldu!” mən dedim. Eva getmək istəmədim. Ona görə də, qəbulçudan soruşdum ki, mənim görüşümü əvvələ keçirə bilər. O, mənə dedi ki, olar. Mənim masajım isti daşlarla edildi. Çox rahat oldu. Masajdan sonra mən saunaya getdim. Saunadan sonra mən bir az dincəldim çünki bədənimin soyuması lazim idi.

Orda dincəlmək üçün xüsusi rahat otaq və uzun stullar var. Otağın ortasında rəngbərəng balıqları olan böyük akvarium da var. 

No comments: