Sunday, January 29, 2012

Avtobus haqqında hamı

Beşinci gün mən İnşaatçılar küçəsidə avtobus gözləmişəm. Üç dəfə mən mənim dayanmaq üçün onları istədiyim avtobus sürücüsünə işarə etdim. Ancaq hər dəfə avtobus dayanmadı və ya tərk edilən, mən minə biləndən əvvəl. Mənim acığımı təsəvvür edin! Bu vaxta mən yarım saat ərzində orada gözləməkdən sonra donduruldum. Ona görə də, mən sadəcə evə getdim və mənim musiqi dərsimdən iştirak etmədim.


Nə mən avtobuslar haqqında xoşlayıram:
  • Onlar tez-tez gəlirlər.
  • Ən böyük avtobuslar olduqca rahatdır.
  • Kişilər qadınlara avtobusda onların yerləri təklif edəcək. 
  • Ucuzdur.

Nə mən avtobuslar haqqında xoşlaymıram:
  • Avtobus sürücüləri diqqətsiz hərəkət edir.
  • Avtobus sürücüləri həddindən artıq sürətlə hərəkət edir.
  • Onlar qapılar ilə hərəkət edirlər, açılır.
  • Onlar avtobusda siqaretlər çəkirlər.
  • Onlar sizin üçün dayanmırlar.
  • Siz tamamilə boşalandan əvvəl onlar sürüb getməyə başlayırlar.
  • Mən avtobusda puldan qarət edilmişəm.



No comments: